قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تمرین استقلال امروز از ساعت 13 در زمین دستگردی درحالی آغاز شد که فریدون زندی بازیکن مصدوم آبی‌پوشان تنها غایب این تمرین بود.

* بازیکنان در ابتدای تمرین در کنار هم عکس یادگاری گرفتند.

*جواد زرینچه عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در تمرین امروز حضور داشت.

*آندرانیک تیموریان که به دلیل مصدومیت با عصا سرتمرین آمده بود با بازیکنان صحبت و دقایقی با هواداران شوخی کرد.

*پژمان منتظری کمی دیرتر از سایر بازیکنان به محل تمرین رسید و مظلومی گفت که باید جریمه شود.

*هنکه که روز گذشته بازیکنان را تمرین نداده بود و تنها نظاره‌گر تمرین بود، امروز بازیکنان را تمرین داد.

* 5 هوادار از نزدیک شاهد تمرین آبی‌پوشان بودند. شاهرخ بیانی هم تمرین بازیکنان را نظاره کرد.

*آتیلا حجازی دقایقی با تیموریان صحبت کرد، جباری‌ هم خوش و بشی با تیموریان داشت و سپس به صورت اختصاصی دور زمین دوید.

*تیموریان، مظلومی و جباری در کنار هم عکس یادگاری گرفتند، پس از آن سرمربی استقلال خطاب به تیموریان گفت: به ما که رسیدی مصدوم شدی که تیموریان گفت از دو هفته دیگر شرایطم بهتر خواهد شد.

*فیلم‌های بازی الاتفاق به دست کادر فنی استقلال رسید.

*آرش برهانی 20 دقیقه پس از شروع تمرین آمد و اعلام کرد به دلیل مشکلات مالیاتی تاخیر داشته پس از آن هم 10 دقیقه جداگانه دوید و سپس به جمع بازیکنان اضافه شد.

 

[ سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:5 ] [ mahiar ]

سازمان لیگ برتر اسامی محرومان هفته بيست و ششم مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور را اعلام کرد:
- محمد ابراهیمی از تراکتور سازی تبریز
- مگنو باتيستا داسيلوا از داماش گیلان
- علی غلام از راه آهن
- لک چیرا از شاهین بوشهر
- سامان سعید از فولاد خوزستان
- قاسم دهنوی و مصطفی سیفی از مس کرمان
- مهدی جعفرپور از فولاد مبارکه سپاهان
- حمید طاهری فرد از نفت تهران
- مرتضی ابراهیمی و علی لطیفی از سایپا البرز
- رامین رضائیان و میلاد نوری از صبای قم
- حسن هوری و علی رضا حیدری از مس سرچشمه کرمان
- کاظم فراهانی از نفت آبادان
 

[ دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:6 ] [ mahiar ]

هفته بیست و ششم لیگ برتر در غیاب استقلال در دو روز متوالی برگزار می‌شود. آبی‌پوشان به دلیل دیدار روز شنبه با الاتفاق عربستان در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر به میدان نمی‌‌روند و بازی معوقه این تیم با ملوان انزلی ۹ فروردین ۹۱ برگزار می‌شود.

نگاهی به سه دیدار اول هفته بیست و ششم می‌اندازیم.

*شهرداری تبریز - مس سرچشمه؛ نبرد ته جدولی‌ها

نبرد دو تیم انتهای جدولی حساسیت‌ها فراوانی دارد. این تیم‌ها که در خطر سقوط قرار دارند کاملا انتحاری بازی می‌کنند. مس سرچشمه هفته گذشته یک مساوی از ذوب آهن در خانه گرفته و شهرداری هم شاهین را در بوشهر متوقف کرده است. مس سرچشمه اگر می‌خواهد همچنان کورسوی امیدی به بقا در لیگ برتر داشته باشد باید در تبریز حداقل یک امتیاز بگیرد در مقابل شهرداری دوست ندارد که در این مسابقه خانگی سه امتیاز را از دست بدهد. نبرد این دو تیم برای دیگر تیم‌های در خطر سقوط مثل شاهین، مس کرمان، فجر و راه آهن نیز اهمیت دارد.

*سپاهان اصفهان - سایپا؛ قطب زرد به دنبال تثبیت صدرنشینی

سپاهان صدرنشین جدید لیگ برتر قصد دارد صدرنشینی‌اش را تثبیت کند و برای رسیدن به این هدف باید سایپا را شکست بدهد. سایپا تیمی یکدست است که در خارج از خانه بهتر نتیجه می‌گیرد. این تیم اگرچه در رده نهم جدول است اما از تیم دوازدهم جدول فقط یک امتیاز بیشتر دارد بنابراین نارنجی‌پوشان که در هفته گذشته به شدت علیه داوری موضع گرفتند حریف آسانی برای سپاهان نخواهند بود. سایپا با تساوی که برابر استقلال گرفت زمینه‌ساز تغییر صدرنشین لیگ شد.

سایپا شاید در این هفته دومین صدرنشین را هم ناکام بگذارد اتفاقی که بیش از همه استقلال و تراکتورسازی را خوشحال می‌کند. کرانچار مربی باهوشی است و می‌داند چگونه باید از حریف امتیاز بگیرد مگر اینکه نیروی جوانی سایپا مانع از اجرای تاکتیک‌های این مربی شود.

*نفت آبادان - راه‌آهن؛ آقای گل لیگ مقابل آقای گل جهان

نفت آبادان با حضور کاستا مربی پرتغالی‌اش، شکست‌های سنگینی را تجربه کرده و هفته گذشته نیز ۴ بر یک برابر تراکتورسازی شکست خورد تا روز سه‌شنبه کار سختی را برابر راه آهن داشته باشد. نفتی‌ها در این فصل در آبادان بد نتیجه گرفته‌اند با این حال فونیکه سی‌ همچنان برای این تیم گل می‌ز‌ند. آقای گل لیگ در این بازی مقابل آقای گل جهان؛ علی دایی قرار می‌گیرد و می‌خواهد خودنمایی کند.


علی دایی دوست ندارد دومین شکست متوالی را بپذیرد بنابراین با تمام توان تیمش را به میدان می‌فرستد هرچند از اردوی راه آهن خبر می‌رسد امید عالیشاه بازیکن گلزن این تیم مصدوم شده و دست دایی خالی‌تر از قبل است. نبرد تیم‌های دوازدهم و سیزدهم جدول دیدنی خواهد بود. دایی اگر در آبادان پیروز شود تیمش را از منطقه خطر نجات می‌دهد و نفت به منطقه فانوس به دستان نزدیک‌تر می‌شود.

گفتنی است، برنامه هفته بیست و ششم لیگ برتر به شرح زیر است:

سه شنبه25/11/90

شهرداری تبریز – مس سرچشمه – ساعت 15:00 – ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

سپاهان– سایپا – ساعت 15:30 -ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

نفت آبادان – راه آهن - ساعت 16 – ورزشگاه تختی آبادان

چهارشنبه 26/11/90

صبای قم – پرسپولیس– ساعت 14:45 – ورزشگاه یادگار امام (ره) قم

داماش گیلان – شاهین – ساعت 15:30 – ورزشگاه عضدی رشت

فجر شهید سپاسی – فولاد خوزستان – ساعت 15:30 – ورزشگاه حافظیه شیراز

مس کرمان – تراکتورسازی – ساعت 15:30 – ورزشگاه باهنر کرمان

نفت تهران – ذوب آهن – ساعت 15:30- ورزشگاه دستگردی تهران

9/1/91

استقلال -ملوان-ساعت 17 ورزشگاه آزادی

[ دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:4 ] [ mahiar ]

به نقل از سایت باشگاه استقلال، اکبر رضایی، پزشک تیم استقلال در خصوص وضعیت فریدون زندی که در بازی مقابل ذوب‌آهن دچار مصدومیت شد، اظهار داشت: زندی از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی نوع درجه یک شده که خوشبختانه شدت این آسیب کم و خفیف است و با توجه به اینکه تیم استقلال تا روز دوشنبه استراحت دارد، وی بعد از این دو روز می‌تواند تمرین کند و مشکل جدی نخواهد داشت.

رضایی همچنین درخصوص آخرین وضعیت میلاد میداودی و مجتبی جباری نیز بیان کرد: میداودی تحت درمان فیزیوتراپی است و وضعیتش بهتر است. اصول پزشکی می‌گوید او دو هفته پس از مصدومیت می‌تواند در تمرینات شرکت کند البته به شرطی که سلامتی‌اش مشکلی نداشته باشد.

 

وی افزود: جباری هم چند روزی است که به صورت اختصاصی تمرین می‌کند اما چون مصدومیت او از ناحیه مینیسک بوده در موردش ریسک نمی‌توان کرد و وی باید 4 هفته از مصدومیتش بگذرد تا بتواند دوباره تمرین کند و به تیم اضافه شود.

[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:29 ] [ mahiar ]

برنامه جدید هفته بیست و ششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از سوی سازمان لیگ برتر اعلام شد که طی آن دیدار تیم‌های نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان روز چهارشنبه 26/11/90 در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار خواهد شد.

برنامه جدید هفته بیست و ششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
هفته بیست و ششم:
سه‌شنبه - 25/11/90
* شهرداری تبریز - مس سرچشمه کرمان، ساعت 15، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
* سپاهان اصفهان - سایپا البرز، ساعت 15:30، ورزشگاه فولاد شهر
* صنعت نفت آبادان - راه‌آهن، ساعت 16، ورزشگاه تختی آبادان

چهارشنبه 26/11/90
* صبای قم - پرسپولیس، ساعت 14:45، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم
* داماش گیلان - شاهین بوشهر، ساعت 15:30، ورزشگاه عضدی رشت
* فجرسپاسی شیراز - فولاد خوزستان، ساعت 15:30، ورزشگاه حافظیه شیراز
* مس کرمان - تراکتورسازی تبریز، ساعت 15:30، ورزشگاه باهنر کرمان
* نفت تهران - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت 15:30، ورزشگاه دستگردی تهران

پنجشنبه - 9/1/91* استقلال - ملوان بندرانزلی، ساعت 17، ورزشگاه

[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:21 ] [ mahiar ]

جلسه نهایی انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال شاهین بوشهر ظهر امروز یکشنبه بین رئیس هیئت مدیره، مدیر عامل باشگاه شاهین بوشهر و حمید درخشان در تهران برگزار شد. در این  نشست ضمن توافق نهایی با شروط حمید درخشان، مفاد مورد نظر تا درخشان با بازگشت مجدد خود هدایت تیم شاهین را در ادامه رقابتهای لیگ برتر برعهده بگیرد.

احمد گزی رئیس هیئت موسسین باشگاه شاهین بوشهر با تایید این خبر گفت: استقلال نظر کامل در امور فنی تیم و پرداخت بخشی از مطالبات مالی بازیکنان شاهین تا پیش از بازی این تیم با داماش در هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر جزو شروط اصلی درخشان برای پذیرش هدایت تیم شاهین بود.

قرارداد حمید درخشان با شاهین بوشهر تا پایان فصل است و در صورتی که وی بتواند با این تیم نتایج قابل قبولی بگیرد، قراردادش برای فصل آینده هم تمدید خواهد شد.

شاهین بوشهر لیگ یازدهم را با حمید درخشان آغاز کرد و پس از آن سکان هدایت این تیم به دست فیروز کریمی افتاد اما این مربی به دلیل بیماری قادر به ادامه همکاری با تیم بوشهری نبود. پس از آن مسئولان باشگاه شاهین با قاسمپور مذاکرت جدی را انجام داد، اما وی از امضای قرارداد با باشگاه شاهین خودداری کرد تا مسئولان شاهین دوباره سرمربی اول فصل خود را برای هدایت این تیم برگزینند.
 

[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:10 ] [ mahiar ]

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و صبای قم از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر صفر میزبان به پایان رسید.

 مهدی مومنی در دقیقه ۷۰،‌ بختیار رحمانی در دقیقه ۸۴ و ساسان انصاری برای فولاد گلزنی کردند.

 صبای قم با این شکست با ۴۱ امتیاز از کورس تیم‌های صدرنشین جا ماند و فولاد با این پیروزی با ۳۷ امتیاز در جایگاه ششم باقی ماند.

 رحیم مهرپیشه، قاضی میدان در این دیدار به آندره رینالدو، سامال سعید، کاوه رضایی و ساسان انصاری از فولاد و رامین رضاییان، مجید حیدری و میلاد نوری از صبا کارت زرد نشان داد.
 

[ جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, ] [ 6:56 ] [ mahiar ]

تیم‌های فوتبال راه‌آهن و داماش گیلان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در وزرشگاه اکباتان تهران و در حضور 1500 تماشاگر به مصاف هم رفتند که این دیدار یک بر صفر به سود داماش به پایان رسید.

 افشین چاووشی در دقیقه ۱۱ تک گل شاگردان مهدی تارتار را به ثمر رساند تا داماشی‌‌ها با کسب ۳ امتیاز شیرین خارج از خانه از بحران خارج شوند.

 داماش با این پیروزی با ۳۰ امتیاز تا رده یازدهم جدول صعود کرد و راه‌‌‌‌آهن با ۲۸ امتیاز به رده سیزدهم سقوط کرد.

 شاگردان دایی که عمده دیدارهای خود در نیم فصل اول رقابت‌ها را با تساوی پشت سر گذاشتند در نیم فصل دوم هیچ تساوی کسب نکرده و یا می‌بازند، یا می‌برند و نتایج سینوسی کسب می‌کنند.

 سیدمهدی سیدعلی قضاوت این دیدار را برعهده داشت. وی به علی غلام و حسین کعبی از راه‌آهن و ابوذر رحیمی، جهانگیر عسگری و محمد مختاری از داماش کارت زرد نشان داد.
 

[ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, ] [ 17:46 ] [ mahiar ]

سه دیدار همزمان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ در شهرهای مختلف برگزار شد. با نتایج به دست آمده در دیدارهای امروز زردپوشان سپاهان به صدر بازگشتند و استقلال صدر جدول را از دست داد و تراکتورسازی هم به یک امتیازی استقلال رسید تا جایگاه دومی آبی‌ها در خطر قرار بگیرد.

 نتایج این سه دیدار به شرح زیر است:

*تراکتورسازی ۴- نفت آبادان یک

گل‌ها: احسان حاج صفی در دقایق ۳ و ۲۱و لوپز در دقایق ۳۳ و  ۵۳ برای تراکتورسازی و فونیکه سی در دقیقه ۸۰ برای نفت

* سپاهان اصفهان ۴- مس کرمان صفر

گل‌ها: محسن بنگر در دقیقه ۳، سیدمهدی سیدصالحی در دقایق ۲۴ و ۴۳و سزار در دقیقه ۵۳

* ملوان انزلی صفر - نفت تهران یک

گل: فریرا دقیقه ۳۱

 دو دیدار پایانی از هفته بیست و پنجم روز آینده برگزار می‌شود که راه آهن به مصاف داماش گیلان می‌رود و فولاد خوزستان میزبان صبای قم است.

 

[ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:13 ] [ mahiar ]

کاروان تیم فوتبال ذوب آهن شب گذشته پس از دیدار خود مقابل مس سرچشمه راهی تهران شدند و در هتل اسپیناس تهران مستقر شدند.
اسماعیل فرهادی و مالکی، دروازه بان سوم ذوب آهن که همراه تیم به کرمان نرفته بودند، امروز به کاروان ذوب آهن اضافه شدند.
قرار است سبزپوشان اصفهانی عصر امروز استخر و سونا بروند و از فردا تمرینات ویژه خود را برای دیدار با استقلال تهران آغاز کنند.
تمرینات ذوب آهن در زمین تمرینی دستگردی برگزار خواهد شد.
ذوب آهن در دیدار خود مقابل استقلال سید محمد حسینی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد؛ اگر این بازیکن بهبود نسبی پیدا کرده اما هنوز نمی تواند به طور قطعی برای تیمش به میدان برود.
همچنین وضعیت علی احمدی، مدافع ذوب آهن که در دیدار با سوون سامسونگ از بازی اخراج شد، هنوز مشخص نیست و ذوبی ها از AFC در مورد استفاده یا عدم استفاده از این بازیکن استعلام کرده اند.
البته احمدی در بازی داخلی ذوب آهن پس از دیدار با سوون در ترکیب تیمش قرار نگرفت بنابراین احتمالا می تواند مقابل استقلال برای ذوب آهن بازی کند.

[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:35 ] [ mahiar ]

به نقل از سایت فدراسیون پزشکی و ورزشی، میلاد میداودی مهاجم استقلال دیدار این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان در چارچوب مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

 میداودی که در جریان دیدار استقلال با سایپا در هفته 25 لیگ برتر از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده بود، ظهر امروز با حضور در محل درمانگاه فدراسیون پزشکی ورزشی توسط دکتر سهراب کیهانی مورد معاینه قرار گرفت.

 کیهانی پس از انجام معانیه دقیق و بررسی سوابق موضوع ریال به میداودی توصیه کرد با توجه به کشیدگی رباط صلیبی قدامی زانوی پای راست سه هفته از حضور در میادین بپرهیزید تا بهبودی کامل حاصل یابد چرا که در حال حاضر مصدومیت جزئی است ، اما در صورت بی احتیاطی احتمال تشدید مصدومیت وجود دارد.

 پس از این توصیه کیهانی، میلاد میداودی تصریح کرد: برای اینکه مصدومیت شدید نشود ناچارم که سه هفته را به استراحت بپردازم و به این ترتیب متاسفانه در دیدارهای پیش روی استقلال و از همه مهمتر دیدار با ذوب آهن در پلی آف لیگ قهرمانان غایب خواهم بود.
 

[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:33 ] [ mahiar ]

دیدار پرسپولیس و فجرسپاسی از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی در حضور 5 هزار تماشاگر آغاز شد و با نتیجه 3 بر 2 به سود فجرسپاسی به پایان رسید.

 محمد نوری در دقیقه ۲۷ دروازه فجرسپاسی را باز کرد. در نیمه دوم شاگردان محمود یاوری برای جبران نتیجه به میدان آمدند و در نهایت در دقایق ۵۴ و ۵۵ توسط مهرداد کریمیان و مهدی رجب زاده دروازه پرسپولیس را باز کردند.

 در ادامه پرسپولیس برای شکست خانگی دست به حمله زد و در دقیقه ۷۰ محمد نوری برای دومین بار دروازه فجر را گشود. در دقیقه ۸۶ ایوب کلانتری گل سوم فجر را به ثمر رساند تا پرسپولیس 3 بر 2 بازنده شود.

 قضاوت این مسابقه بر عهده سعید بخشی زاده بود. وی به سیروس سنگچولی از فجر کارت زرد نشان داد.

 بازیکنان پرسپولیس:

حسین هوشیار، رضا نورمحمدی، مجتبی شیری، ابراهیم شکوری(۶۷- علی کریمی، حمید علی عسگر، محمد نوری، مازیار زارع، حسین بادامکی( ۶۶- جواد کاظمیان)، امیرحسین فشنگچی، مهدی مهدوی کیا( ۶۵- غلامرضا رضایی)، ایمون زاید

 سرمربی: دنیزلی

 بازیکنان فجرسپاسی:

سیروس سنگچولی، امید خلیلی، علیرضا جلیلی(۹۰+۴ وحید نعمتی)، عباس کاظمیان، سعید قزل گچلی، مهدی رجب زاده، مهرداد کریمیان، رضا حقیقی، ایوب کلانتری، یونس شاکری(۷۰ سید محمدرضا حسینی)، محمد مهدی نظری(۸۱- محمدرضا پور محمد)

 سرمربی: محمود یاوری

[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:24 ] [ mahiar ]

علي دايي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر داماش گيلان با بيان اينکه اين بازي يکي از فينال‌هاي پيش روي تيمش است، گفت: متاسفانه بازي رفت را برابر اين تيم شکست خورديم ولي تمام تلاش‌مان اين است که در بازي برگشت کار خوبي ارائه دهيم و به 3 امتياز برسيم. ما به نتايج قبلي داماش کاري نداريم چرا که اين تيم بسيار خوب است و يکي از دوستان بسيار نزديک من هدايتش را بر عهده دارد. من براي داماش و مهدي تارتار آرزوي موفقيت مي‌کنم اما نه در بازي فردا.

 وي ادامه داد: شناخت خوبي از داماش داريم ولي متاسفانه به دليل فشردگي بالاي مسابقه‌ها، نتوانستيم خيلي تمرين‌هاي تاکتيکي داشته باشيم اما بازيکنان ما انگيزه بالايي دارند که با تکيه بر آن مي‌توانيم به نتيجه دلخواه برسيم. البته ما مصدومان زيادي هم داريم که به دليل فشردگي بازي‌ها و خرابي زمين‌هاست ولي مطمئن هستم که مانند بازي با فجر، بازيکنان جانشين مي‌توانند جاي غايبين را پر کنند.

 دايي افزود: تا پيش از اردوي تيم ملي، دو بازي مهم پيش رو داريم که مي‌توانند سکوي پرتاب ما براي جدا شدن از قعر جدول باشند. ما مي‌توانيم با کسب پيروزي در اين دو بازي، ادامه فصل را با اعتماد به نفس بيشتري کار کنيم و مطمئن هستم که تيم ما مي‌تواند تا پايان فصل بسيار بهتر از اين باشد. هدف ما و علاقه شخصي من اين است که ما در پايان فصل در جايگاه پنجم تا هشتم جدول قرار بگيريم.

 در ادامه خبرنگاري از دايي درباره حضور دروازه‌بانان خارجي در ليگ برتر پرسيد که او گفت: به جز امارات، ساير کشورها از دروازه‌بانان خارجي استفاده مي‌کنند. آمدن دروازه‌بان خوب خارجي به ايران، مي‌تواند به پيشرفت دروازه‌بانان خودمان کمک زيادي کند و حفظ پيشرفت را بالا ببرد. نمي‌دانم چرا در کشور ما قانون برعکس است و به جاي ليگ دسته يک، حضور خارجي‌ها در ليگ برتر ممنوع شده است. دروازه‌بانان جوان ما بايد ابتدا در ليگ‌هاي پايين‌تر بازي کنند تا کار ياد بگيرند و پله پله به مراحل بالاتر برسند.

 در ادامه همچنين خبرنگاري به دايي گفت آيا فشردگي مسابقه‌هاي ليگ به تيمش لطمه‌اي نزده است، سرمربي راه آهن در پاسخ گفت: اين فشردگي براي همه تيم‌هاست اما بايد بگويم که اصلا حرفه‌اي نيست. به جز ورزشگاه آزادي که 80 درصد استاندارد است، ساير ورزشگاه‌ها امکانات اوليه را هم ندارند و ما فقط مسابقه‌ها را برگزار مي‌کنيم. اگر ظلمي هست براي همه به صورت مساوي است ولي بايد به سازمان ليگ هم کمي حق بدهيم. به نظر من اگر ليگ ما از بهار آغاز شود و اوج فشردگي‌اش در تابستان باشد، خيلي بهتر است چون در تابستان هم کيفيت زمين‌ها بهتر است و دانش‌آموزان و دانشجويان تعطيل هستند و مي‌توانند به تماشاي بازي‌ها بيايند.

 خبرنگار ديگري درباره تئاتري که يک گروه فرانسوي در جشنواره تئاتر فجر به روي صحنه برده بود و باعث ناراحتي دايي شده بود پرسيد. دايي در اين باره گفت: من پيش از اين هم گفته‌ام که کسي جرات ندارد از آدم‌هاي سياسي انتقاد کند. متاسفم براي کساني که در ايام دهه فجر اين گونه برنامه‌ها را اجرا مي‌کنند در حالي که خودشان اصلا نمي‌دانند دهه فجر و انقلاب چيست و مردم براي چه انقلاب کرده‌اند و ظاهرشان را طوري درست مي‌کنند که عوامفريبي کنند. اين مسئله بي‌کفايت بودن و بي‌مسئوليت بودن بعضي‌ها را نشان مي‌دهد که مي‌خواهند به هر قيمتي که شده، ميز خود را حفظ کنند. در همه جاي دنيا اگر کسي فقط يک روز به کشورش خدمت کرده باشد، او را روي سرش مي‌گذارند و به او احترام مي‌کنند ولي اينجا فقط دنبال خراب کردن انسان هستند. البته اعتباري که خدا به بنده‌اش داده است را کسي نمي‌تواند خراب کند. من روز به روز دلم بيشتر از اين آدم‌ها مي‌گيرد ولي مسئله‌ اين است که اين‌ها کف رودخانه هستند و مي‌روند و سنگ‌هاي درشت باقي مي‌مانند. اين مسائل هيچ بر روي من تاثير نمي‌گذارند چون خودم را مديون مردم مي‌دانم و عاشق آن‌ها هستم.

 دايي ادامه داد: وقتي برخورد مردم را با خودم مي‌بينم که در بدترين شرايط پشتيبان من بوده‌اند، مي‌فهمم که آن‌ها خيلي بهتر از مسئولان قدر اسطوره‌ها و قهرمانان‌شان را مي‌دانند. متاسفانه برخي مسئولان فقط به ميزشان چسبيده‌اند و نمي‌خواهند به هيچ عنوان از پايش بلند شوند. وقتي اين گونه آدم‌ها دور مي‌گيرند، اين مي‌شود که يک گروه فرانسوي چنين تئاتري را اجرا مي‌کنند و من براي مسئولاني متاسف هستم که اجازه اجراي آن را دادند. متاسفانه وقتي در تلويزيون و در برنامه‌اي که به اسم نمي‌دانم، "فلان بازار" به قهرمان‌ها توهين مي‌کنند، ديگر چه کار مي‌شود؟ خيلي حرف‌ها را نمي‌شود گفت و بهتر است در دل‌مان باقي بمانند تا تعبير‌هاي غلطي از آن‌ها نشود.

 سرمربي راه آهن در پايان گفت: من هرگز آدم سياسي نبوده و نيستم و به هيچ حزب و گروهي هم وابسته نيستم. من فقط به خدا و مردم وابستگي دارم اما نمي‌دانم چرا آدم‌هايي که براي همه چيز و در هر موضوعي مصاحبه مي‌کنند، چرا اين طور موقع‌ها چيزي نمي‌گويند.

 

[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:19 ] [ mahiar ]

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، در ديدار پيروزي و ذوب آهن که 9 بهمن ماه در تهران برگزار شد، تماشاگران پيروزي در دقيقه 45 بازي مرتکب تخلفاتي شدند. همچنين اين تيم نيمه دوم با دو دقيقه تاخير و تيم ذوب آهن با چهار دقيقه تاخير وارد زمين شد. برهمين اساس کميته انضباطي ضمن رسيدگي به اين اتفاقات، باشگاه پيروزي را به پرداخت مبلغ بيست ميليون ريال جريمه نقدي به خاطر تخلفات تماشاگران و به خاطر تاخير در ورود به زمين شش ميليون ريال محکوم کرد. باشگاه ذوب آهن هم به پرداخت 12 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.


**جريمه باشگاه نفت تهران


براساس گزارش ناظر داوري و ناظر فدراسيون فوتبال، در ديدار تيم هاي سايپا و نفت تهران که 9 بهمن ماه در کرج برگزار شد، تيم نفت تهران در نيمه دوم با دو دقيقه تاخير وارد زمين شد. به همين دليل کميته انضباطي اين تيم را به پرداخت مبلغ شش ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد. همچنين زمين ورزشگاه انقلاب کرج از سوي ناظران انضباطي و فدراسيون فوتبال داراي اشکالات خط کشي طولي و عرضي زمين اعلام شد. ضمن اينکه ايرادهايي در سيستم هاي صوتي و تصويري ورزشگاه انقلاب کرج مشاهده شده که مسبوق به سابقه هم بوده است. کميته انضباطي چنين اشکالاتي را براي رفع شدن به سازمان ليگ برتر گزارش داده است.


**جريمه نقدي مربي نفت آبادان


بر اساس گزارش ناظر داوري و ناظر بازي در ديدار تيم هاي فولاد خوزستان و نفت آبادان در اهواز، کاظم فراهاني مربي دروازه بانهاي تيم صنعت نفت آبادان در پايان بازي به داور اهانت کرد که از سوي کميته انضباطي سه جلسه از همراهي نفت آبادان محروم و به پرداخت مبلغ 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.


** جريمه نقدي حنيف عمران زاده


بر اساس گزارش هاي رسيده به کميته انضباطي و بررسي مصاحبه هاي حنيف عمران زاده بازيکن تيم استقلال تهران، وي پس از بازي استقلال برابر مس کرمان عليه داور بازي مصاحبه هايي را انجام داده که پس از احضار وي به کميته انضباطي در 11 بهمن، اظهارات و دفاعيات وي شنيده شد. بر همين اساس اين بازيکن به توبيخ کتبي با درج درپرونده و پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.


** احضار مديرعامل و مربي راه ساري


کميته انضباطي فدراسيون فوتبال با بررسي گزارشات رسيده درباره مسابقه فوتسال ليگ برتر بين تيم هاي راه ساري و شهيد منصوري که در تاريخ هفتم بهمن 90 برگزار شد تخلفاتي صورت گرفت که بر اساس گزارش ناظران بازي جابر کيان نژاد مربي تيم راه ساري، مرتکب تخلفاتي شد. نامبرده بر اساس آيين نامه انضباطي و با صدور قرار موقت تا اطلاع ثانوي از همراهي تيم در تمامي مسابقات محروم و معلق شده است. جابر کيان نژاد براي اداي توضيحات درباره اتفاقات آن بازي، روز سه شنبه دوم اسفند 90 بايد به همراه مديرعامل باشگاه راه ساري جهت پاسخگويي در کميته انضباطي حاضر شوند.

 
 
 

[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:17 ] [ mahiar ]

عزیز محمدی در خصوص فشردگی مسابقات و همچنین انتقاد به ساعت برگزاری دیدارهای لیگ صحبت‌های زیر را انجام داد.

* حتما صحبت‌های مهدی رحمتی را شنیده‌اید که از برگزاری فشرده لیگ گلایه داشت؟

اصلا فکر ‌کنید عزیز محمدی همه زمان بندی‌اش اشتباه است و خودتان به فکر برنامه ریزی باشید. من یک سؤالی دارم اگر دیروز بازی سایپا و استقلال برگزار نمی‌شد پس چه زمانی باید آن را برگزار می‌کردیم؟ من نمی‌توانم تاریخ لیگ قهرمانان آسیا را تغییر دهم. دیروز فقط به استقلال ظلم نشد ذوب آهن هم با مس سرچشمه بازی داشت، این تیم باید به اصفهان بازگردد و دوباره به تهران بیاید اما استقلال در تهران بازی داشت و باید در تهران با ذوب آهن بازی کند.


خودتان را جای من بگذارید. هفته بعد هم اگر هر کدام از این دو تیم به مرحله بعد صعود کند بازی هفته بیست و ششم را باید برای آنها لغو کنم. مگر در تعطیلات عید چند بازی می‌توانم برگزار کنم. از سوی دیگر هفته آخر لیگ هم باید همزمان برگزار شود.

* صحبت رحمتی این بود که به خاطر جام حذفی برنامه مسابقات را فشرده کرده‌اید؟

من نمی‌خواهم جواب رحمتی را بدهم ولی می‌خواهم به همه آنهایی که انتقاد دارند بگویم قرار بود از ابتدا فینال جام حذفی 9 اسفند برگزار شود اما همین رسانه‌ها و باشگاه پرسپولیس انتقاد کردند که چرا باید قبل از دربی استقلال در جام حذفی بازی کند ولی پرسپولیس مسابقه هفته قبل خودش را انجام دهد. ما هم با توجه به اینکه باید برای برگزاری دربی شرایط دو تیم را یکسان برنامه ریزی کنیم این انتقاد را منطقی دیدیم و پس از بررسی شرایط تصمیم گرفتیم به جای برگزاری فینال در 9 اسفند این مسابقه 25 اسفند برگزار شود.

* اما گفته می‌شود دلیل تغییر فینال جام حذفی شرایط نامساعد زمین حافظیه است؟

اصلا به این موضوع ربطی ندارد. باشگاه پرسپولیس خواسته بود استقلال قبل از بازی با این تیم در لیگ برتر بازی کند که این حق باشگاه پرسپولیس بود. یکی به من بگوید من چه کنم؟ همه فقط انتقاد می‌کنند ولی زمانی که از آنها می‌خواهم نظرات و پیشنهاداتشان را مطرح کنند کسی صحبت نمی‌کند. همه فقط زورشان به عزیز محمدی می‌رسد.

* بدنساز استقلال معتقد است 90 درصد آسیب دیدگی بازیکنان این تیم به دلیل فشردگی مسابقات است. همچنین این انتقاد مطرح شده که زمین‌های نامناسب این آسیب‌ دیدگی‌ها را بیشتر کرده است...

 آندو تیموریان در کدام زمین مصدوم شد؟ آیا من مقصر هستم که بازیکن دیگری به انگشت پای تیموریان ضربه زده است؟ جباری در تبریز مصدوم شد و خسرو حیدری در آزادی. این فشردگی مسابقات برای همه تیم‌ها است و شرایط این تیم با ذوب آهن یکسان برنامه ریزی شده است. اگر این تیم خوب بدنسازی و خوب استراحت نکرده ربطی به من ندارد. برگزاری مسابقات ربطی به من ندارد. برگزاری مسابقات هر 4 روز یکبار کاملا طبیعی است. تیم‌ها در اروپا هم هر 3،4 روز یکبار مقابل هم قرار می‌گیرند. بازیکنان تیم های اروپایی هر بازی 13 و 14 کیلومتر می‌دویدند اما بازیکنان ایرانی به زحمت 5 کیلومتر می‌دونند

* اما امکاناتی که باشگاه‌های اروپایی دارند باشگاه‌های ایرانی ندارند؟

حرفه‌ای بودن یعنی فقط به بازیکنان پول خوب بدهند؟ اینکه باشگاه‌های ما امکانات حرفه‌ای ندارند و زمین خوب ندارند تقصیر ما است؟ باید 22 اردیبهشت به خاطر لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های تیم ملی در مرحله دوم مقدماتی لیگ برتر را تمام کنیم. اصلا عزیز محمدی عقلش نرسیده و بازی‌ها را فشرده برگزار می‌کند، آسیا و فیفا هم عقل‌ نرسیده که بازی‌های تیم ملی را پشت سر هم و بدون در نظر گرفتن جغرافیای آسیا در نظر گرفته است؟ من در سازمان لیگ برنامه مسابقات را مقابل مظلومی گذاشتم و گفتم اگر پیشنهاد بهتری دارد به من بدهد و او هم گفت نمی‌توانیم بهتر از این برنامه ای که شما نوشته‌ایم برنامه ریزی کنیم.

* اگر سرمربی استقلال متوجه این شرایط شده پس هم خودش و هم عوامل این تیم از فشردگی مسابقات گلایه دارند؟

تا دیروز که نمی‌باختند این صحبت‌ها را نمی‌کردند اما حالا به فکر انتقاد افتادند.

* چرا جام حذفی را به صورت فشرده برگزار کردید. در این شرایط برخی تیم‌ها مثل مس، استقلال و شاهین در نیم فصل استراحت نداشتند؟

در همه جای دنیا وقتی مسابقات جام حذفی برگزار می‌شود بازی‌های لیگ تعطیل است و مسلم است آنهایی که به مراحل بالاتر رفته‌اند باید به میدان بروند و سایر تیم‌ها استراحت ‌کنند. نمی‌شود با یک دست دو تا هندوانه برداشت. تیمی که به مرحله بالاتر جام حذفی می‌رود مسلما برنامه‌های بازی بیشتری دارد. هر که بامش بیش، برفش بیشتر.

* قبل از شروع لیگ برنامه جام حذفی را به باشگاه‌ها داده بودید؟

ما از همان اول برنامه مسابقات را اعلام کردیم حتی بار دیگر از باشگاه‌ها خواستیم اگر نظری در خصوص برنامه ریزی دارند بدهند اما هیچ کس نظری نداشت.

* انتقاد دیگری که به سازمان لیگ وارد شده در خصوص ساعت برگزاری مسابقات است. فکر نمی‌کنید برگزاری بازی‌ها در ساعت 18 یا 17 در این هوای سرد کاهش تماشاگران را به دنبال داشته باشد؟

برای برنامه ریزی مسابقات فقط نباید به آن دسته از تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند توجه کرد. خیلی از علاقمندان به فوتبال هستند که می‌خواهند از منزل و تلویزیون در یک ساعت مناسب مسابقات را ببینند. باید طوری برنامه ریزی کنیم که همه هواداران بتوانند از فوتبال استفاده کنند. ساعت 14 هم برنامه ریزی داشته‌ایم اما رسانه‌ها انتقاد کردند که چرا بلافاصله بعد از ناهار مسابقه برگزار می‌شود و حالا که بازی ها ساعت 17 برگزار می‌شود می‌گویند هوا سرد است. در اروپا هم بازی‌ها ساعت 8 شب برگزار می‌شود. هوای اروپا سردتر از اینجا است. آنها با ما چه فرقی دارند. ما برای مردم کار می‌کنیم و باید در خدمت مردم باشیم.

* پرونده خشایار محسنی به کجا رسید؟

من در این مورد اطلاعی ندارم. یک جلسه ای برگزار شد و علیپور به زودی حکم آن را اعلام می کند.

 

[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:9 ] [ mahiar ]

 

   هفته بیست و پنجم لیگ که روز چهارشنبه با انجام سه بازی دیگر پیگیری می‌شود. در این روز تیم‌های بالای جدول بازی‌های حساسی دارند. نگاهی به بازی‌های این روز می‌اندازیم.

*ملوان - نفت تهران؛ در انتظار یک بازی زیبا

ملوان که هفته گذشته نفت را در آبادان شکست داده این بار در انزلی باید به مصاف دومین تیم نفتی لیگ برود. ملوان در صورت پیروزی در این بازی می‌تواند در جدول لیگ صعود کند. از سوی دیگر حسین فرکی نمی‌خواهد نفت تهران از جمع ۵ تیم بالای جدول دور شود به همین دلیل دو تیم برای برد به میدان می‌روند. در صورتی که وضعیت جوی و زمین مسابقه مساعد باشد می‌توان یک بازی زیبا و تهاجمی را از هر دو تیم شاهد بود.

*سپاهان اصفهان - مس کرمان؛ قربانی کردن چیرو برای بازگشت به صدر

استقلال روز گذشته با تساوی برابر سایپا به صدر جدول بازگشت و حالا سپاهان به دنبال بازپس گیری صدر جدول از آبی‌هاست. یاران کرانچار برای رسیدن به این هدف باید از سد مس کرمان عبور و بلاژویچ را قربانی کنند. کرانچار که نشان داده مربی بادانش و کارکشته‌ای است قطعا راه پیروزی بر حریف پرحاشیه خود را به خوبی می‌داند. زردپوشان اصفهانی در صورت برد در این بازی با دو امتیاز بیشتر از استقلال صدرنشین خواهند شد. آنها در صورت تساوی هم می‌توانند به لطف تفاضل گل بهتر به صدر جدول برگردند.

نبرد کرانچار و بلاژویچ یا همان چیرو دو مربی خارجی لیگ می‌تواند تماشایی از کار دربیاید. تمام استقلالی‌ها طرفدار مس کرمان هستند تا شاید بلاژویچ با شکست سپاهان استقلال را در صدر نگه‌ دارد.

* تراکتورسازی تبریز - نفت آبادان؛ تراکتور در اندیشه نفت سوزی

تراکتورسازی برای اینکه رده سوم جدول را در این هفته از دست ندهد باید برابر نفت آبادان پیروز شود. کاستا که دستیار کی‌روش بوده تاکنون بهتر از پیروانی نتیجه نگرفته است. با این حال نفت آبادان تیمی بوده که در این فصل بیرون از خانه پیروزی‌های بیشتری داشته و یاران قلعه‌نویی اگر نتوانند نفت را مهار کنند کارشان دشوار می‌شود. تراکتورسازی در صورت پیروزی برابر نفت فاصله یک امتیازی استقلال می‌رسد و قطعا این آرزوی قلعه‌نویی و تمام طرفداران تراکتورسازی است. سه امتیاز این بازی از نان شب برای قلعه‌نویی واجب‌تر است.

گفتنی است، برنامه ادامه بازی‌های هفته بیست و پنجم به شرح زیر است:

**سه شنبه 17/11/90

*پرسپولیس– فجر شهید سپاسی شیراز – ساعت 17 – ورزشگاه آزادی

داوران: سعید بخشی زاده – مسعود فرح نیا – آرمان اسعدی – پیروز سیف الله پور – ناظر: حسین عسگری

*شاهین بوشهر – شهرداری تبریز – ساعت 17 – ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر

داوران: محمدرضا اکبریان – محمدرضا منصوری – بهروز برون – جمشید محمدی – ناظر: ابراهیم میرزابیگی۷

**چهارشنبه 19 بهمن

 *ملوان - نفت تهران ساعت ۱۵:۳۰

*سپاهان - مس کرمان ساعت ۱۵:۳۰

*تراکتورسازی - نفت آبادان ساعت ۱۵:۳۰

**پنج‌شنبه  20 بهمن

*راه آهن - داماش گیلان ساعت ۱۵:۳۰

*فولاد خوزستان - صبای قم ساعت ۱۶

 

 

[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:52 ] [ mahiar ]

اکبر رضایی در مورد وضعیت میلاد میداوودی که روز گذشته در بازی با سایپا مصدوم شد، اظهار داشت:  زانوی راست میلاد دچار مصدومیت و شب گذشته از زانوی او MRI گرفته شد. قرار است امروز جواب این آزمایش آماده شود.

وی در پاسخ به این سؤال که میداوودی به بازی روز جمعه مقابل ذوب‌آهن می رسد یا خیر گفت: تا زمانی که جواب آزمایش نیاید و از میزان مصدومیت او مطلع نشوم نمی توانم نظری بدهم اما فعلا زانوی میداوودی درد دارد.

  گفتنی است، استقلال در شرایطی جمعه هفته جاری در بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی باید به مصاف ذوب‌آهن برود که آندرانیک تیموریان و مجتبی جباری را به طور قطع به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و احتمال دارد میداوودی هم به این مسابقه نرسد.

 

[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:50 ] [ mahiar ]

  وحيد هاشميان پس از شرکت در کلاس مربيگري در آلمان موفق شد با کسب نمره کامل بخش نظري که 70 درصد کل نمره را تشکيل مي‌دهد، مدرک A مربيگري يوفا را کسب کند. نمره بخش عملي نيز در آينده نزديک اعلام خواهد شد.

بر اين اساس، اگر هاشميان يک سال سرمربي يک تيم حرفه‌اي باشد، مي‌تواند مدرک مربيگري حرفه‌اي يوفا را نيز اخذ کند.

مدرک مربيگري حرفه‌اي يوفا بالاترين درجه مربيگري در فوتبال اروپاست.

 
 

[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:44 ] [ mahiar ]
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 212
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 340
بازدید ماه : 338
بازدید کل : 64244
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1